Zakupy z refundacją NFZ
W naszych sklepach stacjonarnych można zrealizować wnioski na zaopatrzenie w produkty ortopedyczne i środki pomocnicze refundowane przez NFZ.
W sklepie internetowym realizujemy wnioski na zaopatrzenie w zestawy infuzyjne do pomp insulinowych oraz inne środki pomocnicze przysługujące comiesięcznie.
Platformapacjenta.pl, działając na podstawie Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia, nie realizuje drogą wysyłkową zleceń na wyroby medyczne inne niż środki pomocnicze przysługujące comiesięcznie.
Udzielamy pomocy doradczej dotyczącej formalności związanych z otrzymaniem refundacji NFZ.
W ciągu 24 godzin od przyjęcia i skompletowania przez nas zamówienia, otrzymasz przesyłkę kurierem, oddając kurierowi zwrotnie dokumenty refundacyjne. W przypadku zakupów powyżej 300 zł, dostarczenie przesyłki kurierskiej jest bezpłatne.
Jak złożyć zamówienie refundowane na środki pomocnicze przysługujące comiesięcznie?
Listownie, wysyłając komplet wniosków na zaopatrzenie wraz z zamówieniem na adres :
Sklep Medyczny
platformapacjenta.pl
Nawrot 114,
90-029 Łódź
lub
Telefonicznie pod numerem +42 633 50 38 lub 42 648 87 93
lub
On-line na stronie sklepu, w którym właśnie jesteś, postępując zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Dodajesz "do koszyka" wybrane produkty wraz z informacją o ilości, ewentualnie rozmarze lub kolorze
-
W "koszyku" , przy każdym produkcie, który chcesz zakupić korzystając z refundacji, wybierasz sposób płatności
w zależności od informacji na zleceniu:
- "Refundacja 100%",
- "Refundacja 70%",
- Cena produktu refundowanego zmieni się na kwotę dopłaty do produktu refundowanego.
W momencie odbioru od kuriera przesyłki ze sprzętem medycznym, prosimy o:
-
czytelne podpisanie się imieniem i nazwiskiem
wraz z numerem PESEL na dokumencie dostawy WZ -
czytelne podpisanie się imieniem i nazwiskiem
wraz z numerem PESEL na liście przewozowym - przekazanie zwrotnie kurierowi kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów do refundacji z NFZ w zaklejonej kopercie.
W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią 42 633 50 38 lub 42 648 87 93 - z przyjemnością na nie odpowiemy:)
Uwaga!
Kurier przekaże Państwu zamówioną przesyłkę po przekazaniu kompletu dokumentów potrzebnych do refundacji NFZ oraz zaakceptowaniu oświadczenia:
Oświadczam, że posiadam ważne zlecenie na zestawy infuzyjne do pomp insulinowych, spełniające wszystkie kryteria ujęte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia dnia 6 grudnia 2013 w sprawie wykazu wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie (Dz. U. poz.1565) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2013 roku w sprawie wzoru zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne oraz wzoru zlecenia naprawy (Dz. U. poz 1678), a w szczególności:
zlecenie zostało wypisane na obecnie obowiązującym formularzu.
na druku zlecenia widnieje czytelna pieczątka nagłówkowa: ZOZ-u, NZOZ-u, itp.
na zleceniu widnieje czytelna data wystawienia.
na zleceniu widnieje czytelna pieczątka i podpis lekarza
na zleceniu widnieją prawidłowe kody środka pomocniczego.
data wystawienia Zlecenia A mieści się w terminie ważności Zlecenia B, czyli jakich miesięcy dotyczy zaopatrzenie – Zlecenie B ważne jest zawsze 1 rok, czyli umożliwia realizacje 12-kolejnych zaopatrzeń.
W przypadku niepoprawności danych w dokumentach refundacyjnych upoważniam platformapacjenta.pl Sp. z o.o. do obciążenia mnie kwotą odpowiadającą cenie sprzedaży realizowanego zamówienia wraz z kosztami przesyłki. Zobowiązuję się do dokonania płatności w terminie 7 dni od daty otrzymania rachunku/faktury.